Propozycje

      Polityka reklamacji

      Produkt uszkodził się w trakcie użytkowania lub ma ukrytą wadę? Żaden problem.

       

      Teraz możesz zareklamować go online lub w sklepie stacjonarnym Aderlo.

       


        2 lata na złożenie reklamacji

      Każdy produkt kupiony w naszym sklepie jest objęty 2-letnią rękojmią.

       


        Rozpatrzenie reklamacji w 14 dni

      Decyzję otrzymasz na maila w ciągu 14 dni.

      Produkt uszkodził się w trakcie użytkowania lub ma ukrytą wadę? Możesz zareklamować go online lub w sklepie stacjonarnym.

       

      Jak złożyć reklamację online

      Aby złożyć reklamację, wypełnij formularz online.
      Upewnij się, że dane w formularzu są poprawne. Pozwoli nam to szybciej zweryfikować zgłoszenie.

      Do reklamacji będziesz potrzebować:

        • Numer zamówienia, jeżeli produkt był kupiony w sklepie online.
          Znajdziesz go na Koncie Klienta w zakładce “Moje zamówienia” lub w mailu potwierdzającym złożenie zamówienia.
        •  
        • Numer paragonu lub faktury VAT, jeżeli produkt był kupiony w sklepie stacjonarnym (dotyczy też produktów zamówionych online do sklepu).
          Numer paragonu zaczyna się od liter PARS. Znajdziesz go na dole paragonu pod kodem kreskowym.
        •  
        • Numeru konta bankowego w formacie IBAN.
          Dla Polski prawidłowy format to PL 11 1111 1111 1111 1111 1111 1111.
        •  
        • Jedno zdjęcie całego produktu oraz maksymalnie 2 zdjęcia uszkodzeń.
          Upewnij się, że zdjęcia są wyraźne i pokazują cały produkt oraz uszkodzenia.

      W ciągu 14 dni na podany adres e-mail wyślemy informację dot. sposobu rozpatrzenia Twojej reklamacji.

       

      Jak zareklamować dowolny produkt

      Aby złożyć reklamację, wyślij do nas uszkodzony produkt oraz wypełniony formularz reklamacyjny. Odpowiemy na Twoje zgłoszenie w ciągu 14 dni od dnia otrzymania produktu.

       

      Pobierz formularz reklamacyjny

       

      Produkt możesz zareklamować na dwa sposoby:

      • Z tytułu rękojmi
        Reklamację z tytułu rękojmi możesz zgłosić przed upływem 2 lat od dnia otrzymania produktu.
      • Reklamację z tytułu rękojmi rozpatruje Strefa Bezpiecznych Zakupów PSA.
      •  
      • Z tytułu gwarancji producenta
        Reklamację z tytułu gwarancji rozpatruje firma, która udzieliła gwarancji na zegarek. Decyzję reklamacyjną otrzymasz mailowo niezwłocznie po tym, jak zegarek zostanie zwrócony z serwisu.

      Do reklamacji będziesz potrzebować:

      • Numer zamówienia, jeżeli produkt był kupiony w sklepie online. Znajdziesz go na Koncie Klienta w zakładce “Moje zamówienia” lub w mailu potwierdzającym złożenie zamówienia.
      •  
      • Numer paragonu lub faktury VAT, jeżeli produkt był kupiony w sklepie stacjonarnym (dotyczy też produktów zamówionych online do sklepu). Numer paragonu lub faktury znajdziesz u samej góry w części nagłówkowej.
      •  
      • Numer konta bankowego
        Numer konta w formacie IBAN 11 1111 1111 1111 1111 1111 1111. Dla Polski prawidłowy format to PL 11 1111 1111 1111 1111 1111 1111.
      •  
      • Kartę gwarancyjną, jeżeli została dołączona do produktu.
      •  
      • Formularz reklamacyjny w formie papierowej.

       

      Reklamacja produktu krok po kroku:

       

        • Wydrukuj i wypełnij formularz reklamacyjny.
        • Przygotuj paczkę do wysłania:
          • Umieść w paczce:
            • – Zabezpieczony produkt.
            • – Wypełniony formularz reklamacyjny.
            • – Kartę gwarancyjną, jeżeli była dołączona do produktu przy zakupie.
          • Zamknij paczkę i napisz na przygotowanej paczce „REKLAMACJA”.

      Ważne: Dokładnie zabezpiecz paczkę przed uszkodzeniem w transporcie.

      • Nadaj paczkę do Aderlo za darmo jednym ze sposobów:

       

      Paczkomat InPost 24/7

      • Wygeneruj kod nadania na stronie InPost.
        Jeżeli zegarek był kupiony w sklepie stacjonarnym, w polu „Nr zamówienia” wpisz numer paragonu/faktury VAT.
      • Na opakowaniu paczki napisz kod otrzymany SMS-em /e-mailem oraz „REKLAMACJA”.
        Kod znajdziesz również w aplikacji InPost. Jest ważny przez 45 dni. Jeśli jego ważność upłynęła, możesz ponownie wygenerować kod na stronie InPost.
      • Nadaj paczkę w dowolnym Paczkomacie InPost
        Na podany e-mail i numer telefonu otrzymasz potwierdzenie nadania i link do śledzenia przesyłki. Przesyłkę możesz śledzić na stronie InPost lub w aplikacji.

       

      Sklep stacjonarny

      Udaj się do najbliższego sklepu stacjonarnego z przygotowanym produktem oraz wypełnionym formularzem reklamacyjnym. Zobacz listę sklepów

       

      Jak złożyć reklamację w sklepie stacjonarnym

      Do reklamacji będziesz potrzebować:

      • Numer zamówienia, jeżeli produkt był kupiony w sklepie online. Znajdziesz go na Koncie Klienta w zakładce “Moje zamówienia” lub w mailu potwierdzającym złożenie zamówienia.
      • Numer paragonu lub faktury VAT, jeżeli produkt był kupiony w sklepie stacjonarnym (dotyczy też produktów zamówionych online do sklepu). Numer paragonu lub faktury znajdziesz u samej góry w części nagłówkowej.
      • Numeru konta bankowego w formacie IBAN. Dla Polski prawidłowy format to PL 11 1111 1111 1111 1111 1111 1111.
      • Formularz reklamacyjny w formie papierowej

      Pobierz formularz reklamacyjny

       

      Reklamacja krok po kroku:

       

        • Wydrukuj i wypełnij formularz reklamacyjny. Uzupełnij dokładnie wszystkie wymagane pola. Upewnij się, że dane są poprawne. Pozwoli nam to szybciej zweryfikować zgłoszenie.
        • Udaj się do najbliższego sklepu stacjonarnego z reklamowanym produktem oraz wypełnionym formularzem reklamacyjnym. Zobacz listę sklepów

      Twoja sesja została zakończona. Czy chcesz zacząć od początku?

      Co zrobić jeśli otrzymana przesyłka była uszkodzona?

      Zgłoś do nas taką informację poprzez czat lub mailowo na [email protected].

      PLATFORMA ODR

      Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r., udostępniamy łącze elektroniczne do platformy ODR: ec.europa.eu/odr. Platforma ODR stanowi m. in. źródło informacji na temat form pozasądowego rozstrzygania sporów mogących powstać pomiędzy przedsiębiorcami i konsumentami. Niezależnie przypominamy, że adres poczty elektronicznej, pod którym mogą się Państwo z nami kontaktować to: [email protected].